سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار جدید پارسی بلاگ

بهترین شرکت سازنده دستگاه تصفیه آب صنعتی و فیلتر شنی کدام است ؟

ساخت دستگاه های تصفیه آب صنعتی

ساخت تصفیه آب صنعتی با استفاده از روش فوق با تولید غشاهای جدید (فیلترهای غشایی یا غشایی) که می توانند در طیف وسیعی از pH ، دماهای مختلف عمل کنند و در برابر بسیاری از مواد شیمیایی RO از جمله ضد عفونی کننده های بیولوژیکی در آب مقاوم هستند. بسیار توسعه یافته است. روش اسمز معکوس دارای مزایای متعددی نسبت به بسیاری از فرایندهای جداسازی دیگر مانند تقطیر ، استخراج ، تبادل یونی و جذب است. این روش به هیچ تغییر شدید فاز انرژی یا استفاده از محلولهای جاذب گران قیمت احتیاج ندارد. توجه به این نکته بسیار مهم است. طراحی و عملکرد این روش در مقایسه با بسیاری از روشهای جداسازی قدیمی آسان تر است. در صنایعی که نیاز به تولید آب خالص دارند.

مصرف انرژی کم (در مقایسه با روش های تقطیر)

هزینه نگهداری دستگاه کم است

اندازه سیستم کوچک است

پیمایش آسان است

نصب در کمترین زمان

 مصرف شیمیایی کم در مقایسه با روش تبادل یونی


ساخت دستگاه تصفیه آب صنعتی 

ساخت تصفیه آب صنعتی استفاده از روش فوق الذکر با تولید غشاهای جدید(فیلتر ممبرین یا ممبران)membrane که می‌توانستند در محدوده وسیعی از PH و دما‌های مختلف عمل کنند و نسبت به بسیاری از مواد شیمیایی   ROاز جمله آنتی اسکالانت، بیولوژیکی موجود در آب مقاومت داشته باشند توسعه چشم گیری یافته است. روش RO نسبت به بسیاری از فرآیندهای جداسازی دیگر، همانند تقطیر، استخراج، تعویض یونی و جذب دارای مزایای فراوانی می‌باشد. در این روش به هیچ گونه تغییرات فازی شدید انرژی و یا استفاده از محلول‌های گران قیمت جاذب نیازی نیست. که توجه به این نکته بسیار حائز اهمیت است. طراحی و عملکرد این روش در مقایسه با بسیاری از روشهای قدیمی‌جداسازی راحت تر می‌باشد. در صنایعی که نیاز به تولید آب تصفیه شده دارند.

  1.     مصرف پایین انرژی(نسبت به روشهای تقطیری)
  2. هزینه نگهداری دستگاه ro پایین
  3.  حجم و سایز کوچک سیستم
  4. راهبری آسان
  5.     نصب و راه اندازی در کوتاهترین زمان
  6.     مصرف پایین مواد شیمیایی در مقایسه با روش تعویض یونی

به مقالات دیگر ما سر بزنید:

بهترین شرکت سازنده دستگاه تصفیه آب صنعتی ...
اجزای دستگاه تصفیه آب صنعتی{خرداد 1400}

در سیستمهای RO نسبت به سیستم‌های گرمایی مصرف انرژی پایین می‌باشد و بسیاری از مشکلات همانند خوردگی که در سیستم‌های گرمایی به دلیل عملکرد در دما‌های بالا وجود دارد، در این سیستم دیده نمی‌شود، از نقطه نظر آلودگی نیز روش اسمز معکوس به روش تبادل یونی ارجحیت و برتری دارد، زیرا هیچگونه نا خالصی به جز آنجه قبلاً در آب وجود داشته است، به محیط زیست اضافه نمی‌کند.

سیستم های اسمز معکوس نسبت به سیستم های گرمایشی مصرف انرژی کمتری دارند و بسیاری از مشکلات مانند خوردگی در سیستم های گرمایشی به دلیل کار در دمای بالا ، در این سیستم دیده نمی شود ، از نظر آلودگی ، روش اسمز معکوس و تبادل یونی ترجیح داده می شود و یک روش عالی است زیرا هیچ آلودگی دیگری به غیر از محیط موجود در آب به محیط اضافه نمی کند.

منبع مقاله